Не използвайте така наречения оторизиран сервиз Аделина 1016 ЕООД. На 12.05, около 11 часа отидох да оставя за ремонт моторна коса. Сервизът беше затворен, а на стъклото седеше табела с телефонен номер. Звъннах, беше ми обяснено как щом не е гаранционна дължа предварително 25лв за диагностика и ремонта ще отнеме минимум две седмици, а ако желая "колегата" от съседния магазин ще я приеме. "Колегата" отключи сервиза и прие косата /без касова бележка за платената сума/ - дотук добре. На 17.05 получих обаждане, че косата е готова и дължа още 15лв за ремонт. Обяснението за естеството на ремонта беше мъгляво, въпреки че аз бях доволен от факта че косата работи отново нормално. На въпрос къде и кога мога да получа машината обратно, отговора бе от "колегата", между 10 и 13 часа е най-сигурно... От тук се започна ходене по мъките... На следващия ден отново около 11 часа отидох при "колегата", но той за моя изненада каза: Там има телефон на табелата, звънете аз му върнах ключовете... Звънях няколко пъти от два телефонни номера, но никой не вдигна телефона. В следващите дни звънях в различни часове от три телефонни номера, но отново нито някой вдигна, нито върна обаждане, както и още два пъти се разходих до затворения сервиз /около 20км в посока/. Едва днес 23.05 на четвъртото отиване до сервиза за получаване, около 11.30 успях да го намеря отворен и да получа косата, като с цялата си наглост собственика ми обясни как реално е имало как и от кого да я получа...
Форум
Notifications
Clear all
Разни технологии и други джаджи
1
Posts
1
Users
0
Reactions
2,670
Views
Topic starter
Posted : 24.05.2020 18:26