Notifications
Clear all

Трабант 601 Опера

16 Posts
5 Users
0 Reactions
24.9 K Views
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

Поради липса на специален раздел за "производство" на нещо, пускам темата в раздел Ремонт и реставрация.

Идеята се "роди" преди около пет години и за около година и половина "оживя". Няколко донора бяха нарязани, прекроени и " слепени" и се появи моята Опера. "Производството" е заснето с камера, но Ви предлагам част от многото снимки направени по същото време. За сега няма аналог в света на Опера-та- комби с минибар и ТV. В България има още един подобен проект, но е седан.

проверка геометрията на конструкцията в сервиза на известна марка- при седем показателя подлежащи на реглаж четири бяха в червения сектор. При напускане на сервиза всички бяха "зелени", а и по поведението на колата на пътя си личеше, че майстор Благо трябва да се пише с " М"

ето го и Майстор Благо

малко от интериора

естествено, не всичко е завършено до края, в момента се довършва минибара

заедно с една друга Красавица

по страниците на вестниците

и признанието за труда ми

има и още награди, но постепенно ще пускам още снимки и от самото " производство", че времето все не достига. Весели празници на всички

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 31.12.2012 17:38
(@hydrometalique)
Posts: 80
Estimable Member
 

Чудесна е !
Не знаех, че вътре е оборудвана като за живеене (coco2)

 
Posted : 31.12.2012 20:14
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

да сме живи и здрави и Музеи и много Сбирки да си имаме (coco64) и най- вече да сме запазили повече неща за показване- колкото повече, толкова повече- както би се изразил другаря Мечо Пух (coco47)

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 31.12.2012 21:26
integrall
(@integrall)
Posts: 161
Estimable Member
 

Снимки на звездата от 20.03.11

:)

integrall@dir.bg

 
Posted : 02.01.2013 16:24
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

това е на Втория Трабант фест по случай празника на Търново

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 02.01.2013 16:47
(@vladislav)
Posts: 80
Member Moderator
 

Браво, много изпипано стреч лимо (coco2) (coco9) Но как се справя с доста нарасналата (сигурно удвоена) маса на шасито двуцилиндровото двигателче? Няколко години са карал трабант 601 и помня, че не беше особено мощен двигател, но пък го хващахме двамата с брат ми с ръце и го вадехме от колата.

 
Posted : 03.01.2013 1:07
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

е направо ме разсмяхте рано сутринта- двама вадят двг на Тт, че то един е много. Нормално теглото е 615 кг, а с доработката е малко над 800 кг. Че двг е маломощен, та да не кажа и НЕмощен е публична тайна, но колкото и несериозно да звучи в ушите на невярващите по показания на навигация, а и километража се оказа верен- засякохме скорост от 115 км/ч при 120 мах на километража. За да бъда точен трябва да кажа, че бях сам с лек багаж, което като тегло е все едно да е натоварена нормална кола на мах.

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 03.01.2013 11:15
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

там в Русенско има четиритактови Тт- те имат ресурса да те изпреварят при 140. Има едно комби оригинално на Гришата и едно правено на Слави- дето много са им гледали задния номер.

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 03.01.2013 16:39
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

Слави- ето го неговия звяр http://www.snimka.bg/?album%3baid=170293%3bold=1

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 03.01.2013 17:24
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

в точното време, на подходящото място, на НЕ подходящата кола (coco13) (coco9)

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 03.01.2013 17:50
doctorZizi
(@doctorzizi)
Posts: 514
Member Moderator
Topic starter
 

друг път да се не закачаш с Трабант, че да не се срамуваш после (coco47)

Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.

 
Posted : 04.01.2013 0:35
integrall
(@integrall)
Posts: 161
Estimable Member
 

На мен не ми изглежда толкова добре музиката и особено под капака.

Софиянец продава супертрабант за 10 000 лева!
http://www.blitz.bg/news/article/196600 ... source=FB8

integrall@dir.bg

 
Posted : 29.04.2013 12:38
(@vf315)
Posts: 44
Trusted Member
 

Ужасен е вътре с алуминиевите панели . Определено не заслужава вниманието ,което му се отделя .
още един пернишки : http://www.zapernik.com/obshtestvo/pernishki-avtomaniaci-tuningovaha-trabant-kato-za-sustezaniya_22373/

 
Posted : 03.05.2013 11:52
(@vf315)
Posts: 44
Trusted Member
 

Да ти кажа честно хората в заперник.ком се славят с липсата на елементарни познания не само в техниката , за което си носят критиката и подигравките . (coco67)

 
Posted : 03.05.2013 15:11
integrall
(@integrall)
Posts: 161
Estimable Member
 

Ще използвам темата за тази новина:

Почина един от създателите на Трабанта

18 юни 2013

На 91-годишна възраст почина известният германски конструктор Вернер Ланг, един от създателите на Трабанта. Той е починал вчера в дома си в град Цвикау, провинция Саксония, съобщиха от семейството му.

"В събота на среща на почитателите на Траби /Трабанта/ ние си спомнихме славното минало", заяви близкият приятел на инженера Вернер Райхалт.

Ланг е роден през 1922 година в Саксония и по време на Втората световна война участва в съпротивата срещу нацисткия режим, припомня БГНЕС. Завършва Техническия университет в Дрезден и през 1949 започва работа в компанията Horch, която през 1958 е обединена с "Ауди".

В резултат е създадено народното предприятие "Заксенринг". Ланг става главен конструктор на новата компания и поема отговорността за производството на Трабанта. "Той е истинският технически баща на P601 - най-популярната серия от тази марка", припомня Райхалт.

Производството на "Трабант" започва през 1957година в завода в Цвикау. В периода от 1964 до 1990 са произведени над 2,8 милиона коли от серия 601.

от http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1102872

integrall@dir.bg

 
Posted : 18.06.2013 18:50
Page 1 / 2
Share: