Поради липса на специален раздел за "производство" на нещо, пускам темата в раздел Ремонт и реставрация.
Идеята се "роди" преди около пет години и за около година и половина "оживя". Няколко донора бяха нарязани, прекроени и " слепени" и се появи моята Опера. "Производството" е заснето с камера, но Ви предлагам част от многото снимки направени по същото време. За сега няма аналог в света на Опера-та- комби с минибар и ТV. В България има още един подобен проект, но е седан.
проверка геометрията на конструкцията в сервиза на известна марка- при седем показателя подлежащи на реглаж четири бяха в червения сектор. При напускане на сервиза всички бяха "зелени", а и по поведението на колата на пътя си личеше, че майстор Благо трябва да се пише с " М"
ето го и Майстор Благо
малко от интериора
естествено, не всичко е завършено до края, в момента се довършва минибара
заедно с една друга Красавица
по страниците на вестниците
и признанието за труда ми
има и още награди, но постепенно ще пускам още снимки и от самото " производство", че времето все не достига. Весели празници на всички
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
Чудесна е !
Не знаех, че вътре е оборудвана като за живеене
да сме живи и здрави и Музеи и много Сбирки да си имаме и най- вече да сме запазили повече неща за показване- колкото повече, толкова повече- както би се изразил другаря Мечо Пух
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
това е на Втория Трабант фест по случай празника на Търново
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
Браво, много изпипано стреч лимо Но как се справя с доста нарасналата (сигурно удвоена) маса на шасито двуцилиндровото двигателче? Няколко години са карал трабант 601 и помня, че не беше особено мощен двигател, но пък го хващахме двамата с брат ми с ръце и го вадехме от колата.
е направо ме разсмяхте рано сутринта- двама вадят двг на Тт, че то един е много. Нормално теглото е 615 кг, а с доработката е малко над 800 кг. Че двг е маломощен, та да не кажа и НЕмощен е публична тайна, но колкото и несериозно да звучи в ушите на невярващите по показания на навигация, а и километража се оказа верен- засякохме скорост от 115 км/ч при 120 мах на километража. За да бъда точен трябва да кажа, че бях сам с лек багаж, което като тегло е все едно да е натоварена нормална кола на мах.
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
там в Русенско има четиритактови Тт- те имат ресурса да те изпреварят при 140. Има едно комби оригинално на Гришата и едно правено на Слави- дето много са им гледали задния номер.
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
Слави- ето го неговия звяр http://www.snimka.bg/?album%3baid=170293%3bold=1
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
в точното време, на подходящото място, на НЕ подходящата кола
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
друг път да се не закачаш с Трабант, че да не се срамуваш после
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
На мен не ми изглежда толкова добре музиката и особено под капака.
Софиянец продава супертрабант за 10 000 лева!
http://www.blitz.bg/news/article/196600 ... source=FB8
Ужасен е вътре с алуминиевите панели . Определено не заслужава вниманието ,което му се отделя .
още един пернишки : http://www.zapernik.com/obshtestvo/pernishki-avtomaniaci-tuningovaha-trabant-kato-za-sustezaniya_22373/
Да ти кажа честно хората в заперник.ком се славят с липсата на елементарни познания не само в техниката , за което си носят критиката и подигравките .
Ще използвам темата за тази новина:
Почина един от създателите на Трабанта
18 юни 2013
На 91-годишна възраст почина известният германски конструктор Вернер Ланг, един от създателите на Трабанта. Той е починал вчера в дома си в град Цвикау, провинция Саксония, съобщиха от семейството му.
"В събота на среща на почитателите на Траби /Трабанта/ ние си спомнихме славното минало", заяви близкият приятел на инженера Вернер Райхалт.
Ланг е роден през 1922 година в Саксония и по време на Втората световна война участва в съпротивата срещу нацисткия режим, припомня БГНЕС. Завършва Техническия университет в Дрезден и през 1949 започва работа в компанията Horch, която през 1958 е обединена с "Ауди".
В резултат е създадено народното предприятие "Заксенринг". Ланг става главен конструктор на новата компания и поема отговорността за производството на Трабанта. "Той е истинският технически баща на P601 - най-популярната серия от тази марка", припомня Райхалт.
Производството на "Трабант" започва през 1957година в завода в Цвикау. В периода от 1964 до 1990 са произведени над 2,8 милиона коли от серия 601.