Колеги, някой от вас има ли непосредствени впечатления от сръбските акумулатори Black Horse? Търсих в нета, но не намерих нищо конкретно. Само мнения от хора, които изразяват задоволство от ниската цена. Но какви са експлоатационните му възможности, особено след като е ползван известно време? Като е нов, ясно че ще работи, но след това? Изкарва ли поне три години? Моля само за мнения от хора, които имат непосредствени впечатления от Black Horse. Не искам реферати за експлоатация и поддръжка на акумулатора по принцип.
Китайски е, дават му 5г. живот. А дали е така...
Красотата се ражда в мъки
Колега, да не го бъркаш с някакъв друг кон (horse)? Чувал съм, че имало и Silver horse и не е изключено да се сещаш имено за него. Иначе, разгледах акумулатора на живо, на него пише, че е сръбски. Успях да намеря и сайта на вносителя, в него освен суперлативи - нищо друго. Ще кажеш, че те са изобретили акумулатора като такъв, Бош и Варта ряпа да ядат! Междувременно обаче се натъкнах на едно съдебно решение, с което се отменя наложена глоба от КЗП на хипермаркета, предлагащ тези акумулатори. Глобата е за нещо съвършено различно, но всичко е започнало от жалба на клиент пред КЗП, в която той твърдял, че три месеца след закупуването, акумулатор Black horse e показал ниски стойности на напрежението, поради което се наложило да бъде зареден. По време на зареждането, забележете, акумулаторът се взривил! Аз съм умерен песимист по отношение на възможността един акумулатор да се взриви от само себе си, колкото и да е калпав, освен ако потребителят не се постарае в тази насока с някое неадекватно действие. Тази информация обаче ме настрои подозрително и отидох до гаранционния им сервиз, за да попитам за впечатленията на сервизните работници от акумулатора. Човекът, когото заварих там, съвсем чистосърдечно ми показа цяла купчина от върнати акумулатори от тази марка и ми обясни, че процентът на дефектирали акумулатори е много по-висок, отколкото на който и да бил друг производител. Всичко това ме демотивира да си купувам Black horse и се спрях на Tenax, който е малко по-скъп, но при него екшън емоции липсват. Основното предимство при него е, че е "пресен" - екземплярът, който купих, е произведен през октомври 2013 г., и при замерване на празен ход показа 12.75 волта! Пресен-пресен! Другите марки акумулатори от бюджетните класове, на които попаднах, явно са обирали прахоляците година -две по хипермаркетите и със зор едва успяха да покажат 12.3 - 12.35 волта. Това ми напомня да ви препоръчам и на вас да си носите мултицет при покупката на акумулатор. Разбира се, добрата стойност на напрежението на празен ход не е абсолютна гаранция за качествата на акумулатора, но все пак е някакъв ориентир, освен това, самото замерване има положително въздействие върху поведението на продавача. Овчият ентусиазъм да ви пробута най-стария или най-скъпия акумулатор го напуска и той с мъка на сърце ви запознава с действително атрактивните оферти, които иначе вие може и да не забележите, тъй като задължително не са на видно място.
От мене засега толкова. Като мине някой друг месец и понатрупам лични впечатления от акумулатора Tenax, може пак да пиша, ако това представлява интерес за драгите съфорумци!
http://www.alibaba.com/product-gs/88235 ... V80AH.html
Place of Origin: China (Mainland)
Красотата се ражда в мъки
Ха сега де! Ами това? http://www.impas56.com/upl_doc/User%20G ... attery.pdf За Сомбор чичко Гугъл казва: "Сомбор е град във Войводина, Сърбия с население от 51 471 жители." Пък и аз с очите си видях лепенка "Произведено в Сърбия" на акумулатора. Нищо чудно това дърво да го правят и в Китай и в Сърбия и кой знае къде другаде. Нали по същия начин изделия с марка Crown се срещат както турско, така и китайско производство! Благодаря за информацията.
Между другото, едва сега загледах по-подробно сайта, в който се рекламира китайският Black Horse. Всъщност, това не е автомобилен акумулатор, а т.нар. VRLA battery, с основно приложение в телекомуникационната, медицинската, охранителната и други апаратури, както и UPS системи и т.н. Разбира се, това не прави сайта излишен - очевидно всеки от нас се занимава с електроника и подобна информация в даден момент може да бъде от полза. Пък и аз в началото не написах, че си търся авто акумулатор, при все че разделът предполага да е такъв. Вече ще знаем, че съвпадението е само по име и се касае за различна продукция, която няма как да се обърка. Акумулаторчетата на китайците може пък да са читави. Не е нужно и тях да ги сърби г... заради сръбската нескопосаница
Закупих акумулатор " Black horse " 50 Ah , април месец 2013 и месец януари 2016 година - не можах да запаля колата си ! Колата ми е " СЕАТ-ИБИЗА " 1,4 бензин + газ , пълна инжекция , алтернатора/динамото/ ми зарежда 14,6 v . Два пъти правих рекламации , зимните месеци , но неми ги приеха ! Този вид акумулатори , явно ги произвеждат за Африка - където няма отрицателни температури ! Предлагам ВИ , да използвате български "ИСКРА" , С ТАКЪВ КАРАХ 4 ГОДИНИ - БЕЗ ПРОБЛЕМ ! Не искам да правя реклама , но пред фактите и боговете мълчат !
"... Пък и аз с очите си видях лепенка "Произведено в Сърбия" на акумулатора..."
Да не излезе заяждане, но не вервайте на лепенки.
Едно аверче беше в PRC ( People's Republic of China) и разказа чудеса. - "Мощни" фирми
поръчват поголовно, с лепенки "Made in Italy"
"Качествените" стоки от там, с логото "Произведено в България" е друга позната боза.
Само провереното може да даде "картината".
Късмет!
Преди години колега закупуваше кинескопи 51,
на въпрос - нямат ли други освен Тошиба, му показали лепенки на различни производители,
и го светнали че всичко е едно и също и се предлагат с различни етикети - за "радост" на Клиента.
Преди време се наложи подмяна на един хамерикански двигател(5 к.с.), -
според мен пълна бракма(изпълнен на втулки - без лагери).
В магазина имаше съответно три модела китайски с лагери, система за предпазване при липса на масло и т.н. - 3, 5, 6 к.с. - на различни цени
В техническата инструкция беше написано за всичките модификации -
еднакви кг., ход на бутало., размер, кубатура., степен на сгъстяване., и всичко останало.
На въпроса към тех. персонала - как е възможно, получих вдигане на раменете.
И се сетих за номера с етикетите.
А и така с един артикул, с различни етикети се постига съответно изискване. - ниска цена и
"радост" за всички.