Въпросното хладилниче ми го намери Антон доста запазено за годините си особено отвътре като изключим няколко цепки по пластмасата. Отвън кутията е без подбитости с много малко ръжда /малко повечко по дъното/ и врата боядисана с латекс което беше доста неприятно. Компресорчето макар и румънско работи много тихо и охлажда доста бързо, даже толкова тихо, че като го включих за пръв път се зачудих работи ли изобщо. Ремонта започна както обикновено с разглобяване, измиване и подготовка за боядисване. Вратата беше разглобена до гола ламарина и латекса от нея изсшлайфан напълно с подходящи шкурки докато изчезна напълно, останалата част кутията минах директно с водна шкурка 800. След това отново пълно измиване с маркуча и обилна струя вода, шприц кит където е необходимо, пак с водна шкурка 800 и пак измиване. Така подготвен отиде към финалното покритие което беше нанесено с пистолет и мога да кажа, че в момента е трудно различим от нов като боя и като се има в предвид, че отвътре пластмасата дори не е пожълтяла от годините, няма липси и единствените забележки са няколкото пукнатини, хладилничето е много прилично. Уплътнението естествено ще е ново защото старото макар и още да бе годно си беше старо, напукано, поразкъсано, пожълтяло и доста мазно особено от долната страна. Сега съм го оставил да изсъхне хубаво и ми остава да поръчам ново уплътнение и да намеря време да сглобя всичко. Ето какво се получи до тук:
_________________
http://www.remonti-bez-granici.com/
Красотата се ражда в мъки
Местя темата в по-подходящ раздел.
https://www.google.com/maps/@-22.890929 ... AADLUw!2e0
а,тия кво ли му мислът....
Всички електронни компоненти са направени от кондензиран пушек...Sent from my Vostro 470 using On-Screen KeyboardRAID 0, RAID 1, RAID 5 and RAID 10
като ги гледаш какви са мургави за какво ли може да мислят?
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.