Всичко започна преди две години. Реших да изкарам старото колело на село(то е град,ама си е цяло село) и да го покарам. Колелото е от 73 година, познато на много от вас от детството Балкан сгъвайка 18 цолов.
Така го открих като състояние. След около 6 часа стъргане на ръжда със шкурка открих метал. Каплите бяха жестоко криви с липсващи спици, контрата хващаше 1 от 3 пъти. Смених каплите с други с нова контра, част от лагерите подмених.
Вървеше добре, без проблеми, но приличаше на изкарано от кофа за боклук. При 50 км/ч падаше веригата. Затова разглобка и:
Смяна на зъбчатката от оригиналната 16 на 19. Много по-добре стартира, върви доста по-лесно на задна гума, но загуби от максималната си скорост.
Така изглежда:
За съжаление, боята не е това което очаквах, но е по-добре от преди.
Четири пъти заварявах кормилото, докато накрая вземе че стане. Ама то е от стила на каране, все пак трудно тръгва с въртене на гуми на асфалт. Максималната скорост е около 50 на равен път, засечено с кола.
Това е само началото на проекта, очаквайте продължение...
Отм: 1-13; 1-12; 2-09; 2-08; 2-07; 2-01; 1-02; Студио: 3 Хи-Фи с подобрения 92; 2 Хи-фи 91 без промени; Рс 201; Рс 301; Мц221; Д202 ( почива далеч на юг); Може и да пропускам нещо, но май само това имам като колекция. http://vbox7.com/collection:736859
аз имам капли със гумите от згавайка 18" и ги продавам 35лв. 1 бр. тел.0886230311Динко от гр. Първомай