Мога да се нарека горд (горд горд колко па да съм горд) собствени на едно чудо на две гуми с видната марка Пежо.
Ама не да си помислите некоя яка мАтАретка дет фърчи като луда с 200 км/ч, а напротив. Та въпросната машина е Пежо модел 102 (кво па е това сега) Бе да ви кажа и аз не знам със сигурност. В добрия стар интернет няма много (бе няма нищо) за тоз модел. Само знам че се води мопед щото е с педали. Да с педали-с тех се пали (ако реши). От къде я имам ще питате. Де да знам беше в гаража, а тоя дет знае се спомина. Та така пежото е мое (май), ама не пали неговата мама. Та кво се прави. Моя милост чугунената глава и оше две будали (единия се мота и тоя форум) решихме да го върнем към живот (от немай си работа). Та почваме да се чудиме що не пали а то искало бензин ламята (нищо че е двутактово). Запали (о чудо). Да ама загре и умре. Въртехме некви там винтчета болтчета и други простотии то зе да пали по-често (добре че се не запали то самото). Засилихме го ... бе повече от 40 не дига. Ми че то 49 кубика. Я има я нема половин катър. За това че запали получи подарък нов горивен филтър, че в стария май имаше нещо живо. И нова свещ получи че старата прекъсваше. Абе играчка си е тоз "мотор". Като има мераклии.
Пежото е 102К, пройзвеждано около 70-те години. Карпати са с две скорости, доколкото помня и нямаха педали. Това е мотопед, прилича на едни, ама им забравих името. Като машинка е не лошо, вдига . Няма и кон, разхода на гориво е убийствен, към 2-3 на 100. Добро си е, съединителя му е центробежен.
Продължавай с правенето,че последно много работа имах и те оставих сам да го правиш.
Успех, ако решиш, ще ти дам 1,6 двигател, само че сам си го слагай!
Отм: 1-13; 1-12; 2-09; 2-08; 2-07; 2-01; 1-02; Студио: 3 Хи-Фи с подобрения 92; 2 Хи-фи 91 без промени; Рс 201; Рс 301; Мц221; Д202 ( почива далеч на юг); Може и да пропускам нещо, но май само това имам като колекция. http://vbox7.com/collection:736859