Така е . Примерата е след него . За Европа се произвежда в Англия и Испания . Разбира се като качество е много под нивото на японското .
Зад Рено стои държавата Франция , което гарантира оцеляването , колкото и калпави коли да произвежда . Френските транспортни компании имат квота , определен процент от автобусите и камионите се купуват от Рено , същото важи за армия , полиция , държавни служби .....
Имам някои чаркуляци за Блубърд U11 бензин / дизел. 85 -та и 90 - та От 90-та са по - малко. Разни боклучки. Фарове, лайсни, серво и разни други . Подобни имам и от 85...+ странични стъкла, серво на спирачките, перфектни фарове, мигачи. Добри задни стопове и донори...Дръжки за стъклата - врътки, табла, лайстни от вагона от 85 - та на задната врата / всичките/ и някои от бронята. При желание мога и да ги полирам да ниво бръснене на тях...Вентилатор за охлаждане, стартер / работещ / релета и ако има интерес ще потърся и останалите части които съм запазил.