Преди почти 20 години, в София се предлагаше едно такова чудо:
Собственикът искаше 4 500 лв, а колата беше в лошо състояние. Мина време, катастрофираха с нея - челен удар но поправима. Цената стане 1 300. Предложих 1 000, но не се навиха. Бях уредил доставка от Франция на почти цяла такава, понамерих и тук това онова, но за съжаление не се получи. Като се сетя и сега съжалявам, защото колата е много красива.
Минаха десетина години и се сдобих с Интеграле, което правих почти две години и когато беше готова, проблем - оказа се крадена! За съжаление нямам снимки, пък и така по-лесно забравих.
Следващото Интеграле купихме в Лондон. Защо купихме? Ами купи го дъщеря ми.
Докарах я в София и я правих също почти две години, но имаше защо:
Та това имам сега.
0888/231 599
и сега си е много добра втората ми любима италянска кола
Автомобил легенда, много титли е спечелил и изглежда доста стилно. Ще си позволя да попитам, като човек имал пряк допир до Алфа, колко дни изкарва този автомобил без да ми се повреди нещо или да светнат разни лампи като елха. Нарочно питам в дни.
Красотата се ражда в мъки
Електрическата инсталация на остарелите италиански автомобили доста често създава проблеми.
Злословите, а?! С такъв автоНобил, нЕма да одиш на работа или пазар, а един кеф месечно белким издияни.
Това се отнася за всички италиански автомобили, пък защо не и за всички италиански стоки. Специално за колите, първоначално трябва задълбочена проверка на всички системи и отстраняване и на най-малките неизправности. Следва почти ежедневен преглед, потягане, регулиране...Абе, така трябва при всички автомобили, но специално тия са с доказано чуплива механика. Затова пък, когато вървят, Ланча, Алфа да не говорим за Ферари, Мазерати, Ламборджини...Е няма такъв кеф!
0888/231 599
Имах LANCA DELTA 1,6 GT ,купих я 94 г. и не съм имал проблеми с инсталацията и тоците.Тенекията и беше под всякаква критика, беше бяла на цвят и най-малката ръждичка и личеше.По онова време малцина имаха телоподаващ апарат за заварки, един приятел с оксижен я кърпи почти цялата отдолу. Бях размахал всички вътрешни кори и постелки и докато я закарам до близкия град където живееше майсторчето , през изгнилите задни подкалници и зейналите дупки ми хвърляше вода и кал по врата.
За 5-те години каране не съм имал проблеми с двигател и ходова част, 100-те коня си дърпаха доволно, по светофари изтегляше добре , за горенето , е , няма как да е икономична , в града 10-ката си я правеше , че и повече при по зверско настъпване.
Не ми се разделяше с нея , но пак ще се повторя , заради ръждите я продадох.
Сега в мазата си имам за спомен шофьорската врата и някакви дреболии останали ми от него време.А вратата я бях взел заради пантите, на моята бяха се изяли и вратата беше увиснала.
Ех спомени........
Рано или късно ще разбереш че машините от Италия не са това за което говорят
Автомобил легенда, много титли е спечелил и изглежда доста стилно. Ще си позволя да попитам, като човек имал пряк допир до Алфа, колко дни изкарва този автомобил без да ми се повреди нещо или да светнат разни лампи като елха. Нарочно питам в дни.
Електрическата инсталация на остарелите италиански автомобили доста често създава проблеми.
ianko...
Ежедневно потягане - това може ли да е машина
Иначе е спорно как бягат италянците,за мен линчо не са на ниво
За сетен път се убеждавам че в този форум / а и вече съм го споменавал / реставратори и ценители , с лупа да ги дириш !
Значи , ако се захвана да ви показвам реставрация на ЗАЗ 965 или Балкан 50 , вие ще ме съсипете да изтъквате недостатъците на машините , примерно че на жожо му се отварят вратите напред за да се подпира по завоите а балканчето няма педали , щото се ползва само за спускане по нанадолнище
Е за туй съм станал само четец , и чакам , па белким тръгнат нещата по отношение на мераклии и ентусиасти
тел.0889224117
skipe - Deniz 5612
Integrale - красавицата на 80-те :) Няма друг такъв дизайн от тези години, дърпа те като магнит
Винаги съм я харесвал, макар и да съм запален по британските класики от които притежавам една. Иначе колкото до това да я потягаш всеки ден - абсолютно нормално за кола на 30 години - още по силно важащо за състезателни версии където всичко е натегнато на макс. Да кажа, че е приятно занимание за хората които обичат машините, така се наслваждаваш и им вдъхваш живот и любов. Това е много трудно да се обясни на човек за когото колата е просто работен кон. За ежедневни нужди има банални коли - Шкода или Опел например, караш и хвърляш без да я запомниш - дори и новите им модели са толкова безлични, че за няколко години се губят в историята. Друго е MG или Integrale, с удоволствие да я обгрижваш и да и се радваш. Дори и обикновената Delta от онези години е страхотна, жалко че наследницата и не наследи този чар...
а на вървене и мощост са почти 1:1
Това трябва да се почувства. Не се гледат каталожни данни. После, има доста модели Ланча, но Делта Интеграле е различна. Като взимахме нашата, правихме тест драйв на няколко рали автомобила - Митсубиши ЕВО 7, Субару Импреса 555 и Форд Ескорт Косуърт. По данни почти еднакви - около 300 кс, но по вървеж, влизане и излизане от кривите, спиране и ускорение, стоеж на пътя...Ланчата се представи далеч по-добре. Трасето беше малко над 4 км, а времето й беше с над две сек. по-добро. Е, другите две бяха с дясна дирекция и, да кажем, е имало някакво значение за времето, но усещането си беше съвсем реално.
А наздраве!
0888/231 599
Ами не трябва да гледаме какво правят майсторите в седемдесетгодишна английска тунинг фирма, разполагаща със собствена изпитателна писта, разработки на автомобили от всички марки, включително и тунинг на McLaren F1, а трябва да отидем до онова габровско село и да почерпим знания от тунинг тинейджърите "бустирали" автомобилите си долу пред блока и правещи изпитания по главната селска улица.
Също не трябва да разчитам на собствените си усещания при изпитанията, както и на измерените времена. Правих пробни изпитания и на дъжд, както и с различни гуми. Без никакви предубеждения повтарям: Най-добре се представи Ланча Делта Интеграле, като на същото мнение е и фирменият изпитател, който е със състезателен лиценз. Впрочем и аз имам (по-точното е имах в далечното минало) такъв. Остава да видим какво съм правил там. Ами, дъщеря ми е в известни отношения с фирмата и беше инициатор на този test drive.
0888/231 599
Говорим различни неща. Казах че от четирите култови автомобили, най-добре се представи Ланча-та. Не си налагам мнението, пък и нищо не печеля и всеки си има определени предпочитания. Колкото до тунинга в България, ще изпратя линковете на англичаните да видят, че и у нас се правят интересни разработки. Пък може да дойдат за обмяна на опит.
Да използвам темата за малко спам и да те подсетя за телевизорите, че май остана само утре.
0888/231 599