като ежедневка карам триврато Пежо 205 1,9 Д- "отвратителна кола"- харчи малко гориво/олио, масло, понякога и нафта- около националните празници/, никакви претенции- какво му трябва на човек? Забравих да кажа, че е произведена миналия век- 1980г. Като недостатък мога да кажа, че задния мост се поврежда сравнително лесно, а ремонта е скъп- та затова и не го ремонтирам, но не пречи да си върви и с този недъг.
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
И аз не съм фен на франсетата, но Ситроен е явление в автомобилостроенето. Капризен, но тотален авангард. Винаги различен, красив, инженерно нестандартен и странен. Това е за мен по-добрият френски автомобил. Бих си купил някога някой DS :)
Наблюдението ми от мой роднини, приятели е че се ремонтира ежедневно франсето. Моторите им са добри, корави. Но окачването е фафла, ламарините също.
моите наблюдения не са от роднини , а мои лични. До нас има сервиз и като гледам най- често има Мерцедеси, Ауди,БМВ и разни други, но французойките са сравнително рядко/ има бусове, но като знам как се карат от разни с купени книжки/. Дай ми едно чисто ново 205 и с него ще ме копат. Според мен не винаги марката е проблема, а по- скоро е задкормилното устройство
Прави каквото трябва , да става каквото ще!!!
Аз не карам бавно, просто летя много ниско.
Здрав, непретенциозен френски автомобил с добър мотор, ламарина и окачване е Рено Лагуна фаза 1, бензин, без борд компютър.
Страда единствено от детски болести по електрониката, но тя все пак не ни е проблем, нали? :)
Ситроен е френската марка номер 1 от която всички останали френски са се учили през годините. Сега вече нещата са размити, но мисля, че още държат ниво.
Красотата се ражда в мъки