Препоръчахме му да го нагрее с горелката с която запоява тръбичките на климатиците.
Утре ако имам време ще го ръчкам пак и ще има фундаментални замервания пушиляци и други , днес се занимавах с любимата си марка самсунг на 5 години, така е изгнил компресора, все едно е на 50
Такъв случай имах преди три години Модела беше SH нещо си Преди да излязат AQV тата Тогава клиента каза че е слагал сол да топи леда и решихме че солта е просмукала ватата и се е получило Ако ти трябва компресор може да се намери на смешни пари
За сега работи, ама според мене е въпрос на време да изфъска от тука при тази корозия или компресора да се разпадне като опел
"...Опел мязаше на тоя компресор, ама вървеше като изстребител до последно, преди да го сменя пак с Опел"
Абе и аз бях щастлив с един подарен почти нов "OPEL"/на 74хил. км. за 3 годишен пробег/.
След 14години служба/перфектни "вежди", а отдолу - леж от ръжда/ с "музейното" делко и
ибаната система за охлаждане и др. ибанни конструкторски решения,
мотора се "окоти" на 497 хил.км.
Най накрая вденах, - никога повече "такова животно".
Избрах си, "кола за народа", - не може и дума да става за сравнение.
п.п.
Едно аверче се "измазни" на негов колега от Япония, че е "крайно време некой другари да спрът да абат материал, произвеждаики откровенни и... ци".
По една или друга причина получи подаръци от
страната на изгряващото слънце.
Моля Ви да не пишете неща, за които не сте сигурни защо са така!
Опел просто първи са измислили "Green" технологията. Няма нужда да рециклирате каквото и да било, колата се разлага от само себе си в природата и така запазва планетата чиста.
Лъчезар Арнаудов
- „Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари“
п.п. Всичката алабалистика, за емисии, парници, гл. затопляне, екология, чиста природа, зелена енергия и пр. фантасмагории имат финансови измерения, пораждащи обратен ефект. Примерите са навсякъде и бая.
Дискусията ми припомни как изпратихме преди два,три дни с голяма тъга нашият "Бял лебед ".Достойна машина ,вярно служила дълги години на фирмата .Само тя си знае километрите .
Пепи Войнишки- за връзка с мен:
e-mail: pepi@pacombg.com
Skype: pepsan1
GSM: 0887921909
Сайт: pacombg.com
София България
Абе ние искаме да ползваме една кола цял живот(човешкия имам пред вид). Автомобилостроенето много преди електрониката се усети и взе да проектира изделията да изкарат гаранционния срок само. После, да му мислят купувачите от БГ. До 3-4 година всички автомобили са добри. После са за скрап. Това е. Този въпрос се отнася до всички изделия за бита.
П.П. Пепи, вземи свий малко тая снимка, като чаршаф е...
Не знам как става ,преди Коцев ги сгъваше
Пепи Войнишки- за връзка с мен:
e-mail: pepi@pacombg.com
Skype: pepsan1
GSM: 0887921909
Сайт: pacombg.com
София България
Абе ние искаме да ползваме една кола цял живот(човешкия имам пред вид). Автомобилостроенето много преди електрониката се усети и взе да проектира изделията да изкарат гаранционния срок само. После, да му мислят купувачите от БГ. До 3-4 година всички автомобили са добри. После са за скрап. Това е. Този въпрос се отнася до всички изделия за бита.
П.П. Пепи, вземи свий малко тая снимка, като чаршаф е...
Абе то където не о там И орел, дано само не сме в лука.
Лично аз не "сменям конете" докато може.
Няма лошо да се сменят колите и на 3 години, имайки
предвид нарастването на цена за километър след всяка една година/след десетата - 5-6 пъти/
Това обаче важи само за "белите държави" и тук таме у нас.
Не ясно е само как кореспондира с екологията и природата,
"умните" тех., конструкторски и пр. решения.
- пластмасови селенови втулки на носачите
пластмасови изспускателни тръби
камарата алуминиеви носачи/за 1200лв - беше, при смяна/
пластмасово-халуминиеви радиатори
като че ли от халва зъбни колелета в скоростната кутия на кола, май с емблема на голяма котка гнп с живот 130-135хил. км. - да не споменавам емблемата че не е културно на кво прилича - иди после и намери от скрапа/нова струва 7-8 хилки/
фар за 9000лв по спомен - щото колата /май беше близка на орела/ нямала 3 години и фара се предлагал само от генерален дистрибутор
примерите са много.
п.п. Едно аверче караше малко колата си, повече си го беше "иат", а още повече беше станал енциклопедия на цени на части и локация на магазини из цялата татковина.
След това я смени с мерджо 190D, направо се кротна. Единственото което помнеше е да сменя маслото и да не забрави да зареди гориво. Евала!
Друг познат, наскоро, след 15 години служба, на такъв мерджан смени скоростна кутия/пича работи в дърводобива - това относно скоростната кутия/ . Не искаше да се разделя с него в никакъв случай.
Едно време, при Бай Тошо се носеше слух, че малко останало да се уреди внос "на корем"/по спомен - Toyota/, без да се чака, на 4-5 хил лева/тв беше 1000-1500лв, а едно видео 3 хил лева, PC - 3.5 ...15 хилки/.
Да ама не. От баш майката-партия размахали пръст, и те така.
Имах "Опел-Кадет" Е, те такъв:
Един приятел ми казва:- "Я да отидем на по-тихо место" Питам го учудено, защо?-"Ми да чуеш как гние" и излезна прав изгни, като паяджина, на преден и заден мост, макферсоните влезнаха в купето, започна да сее по пътя, като редосеялка, и отиде в "Надин", като Опела на Пепи.
След това синът ми и неговия съдружник ми подариха 190D-ка, и както казва аверът на Вектра не я сменям за нищо на света!
Битието - определя съзнанието!!!