На тая снимка (колаж) най ме кефи управителя на МПСто сврян на мястото на радиатора.Пък Тия ДЕУТА са специални(академични),не може ако не си академик да знаеш как се улазя у сервизния режим
Никой не е по голям от хляба
Даже и шише ракия даде сложено в кашонче от ТХО
Има ли снимка на тва събитие, че не вярвам Академика да се набута цяло шише Ловешка, при тва в кашонче от ТХО
Между другото капака на Деуто е свален и след малко започвам некои фундаментални замервания и гърмежи, та ако спре тока някъде да знаете от какво е
У бре , щом сваляш капака отидоха 10 страници.
Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg
Даже и шише ракия даде сложено в кашонче от ТХО
Има ли снимка на тва събитие, че не вярвам Академика да се набута цяло шише Ловешка, при тва в кашонче от ТХО
Между другото капака на Деуто е свален и след малко започвам некои фундаментални замервания и гърмежи, та ако спре тока някъде да знаете от какво е
Абе набута се и още как Ако не е изгорил тази снимка може да си бръкне в архивите и да я качи тук
Голяма част от снимките изчезнаха с изчезването на сайта за снимки.Обаче на Снимка БГ има останали компромати а именно как елитни майстори не могат да влезнат в сервизен режим на едно Нео.
Синджира си идва а козата я няма....
Ето резултата от фундаменталните замервания и тия дни шъ размишлявам върху тях:
1. Замерванията с шублера показаха, че кондензаторите са ОК с изключение на С806. След смяната му обаче диода продължи да примигва като развален мигач на ловешки москвич, а нямам такъв да го сменя
2. При включване с дистанцията +В започва да варира около 100 волта и след 3-4 секунди захранването минава в стенбай
3. Тиристора X0202 ми се видя излишен и след като го махнах +В закова на 110 волта, ама по схемата го дават 140. Въпроса към академичната общност е дали X0202 се заменя 1:1 с MCR22 или да пробвам с КУ от Рубин Ц202?
4. По схема I806 го дават като DP142, а на шасито е бухнато DP110. Въпроса към академичната общност е нормално ли е при тва положение +В да е 110 волта, а не 140?
Отдавна съм се убедил че схемите само ни бъркат когато ги гледаме, както и уредите когато ги ползваме .Кво те бърка да го пуснеш със 110 и да видиш картината как е. тя ще ти покаже колко требе да е .
Синджира си идва а козата я няма....
Кво те бърка да го пуснеш със 110 и да видиш картината как е. тя ще ти покаже колко требе да е .
Точно така направих, ама пак ударих на камък щото въпросите към академичната общност се увеличиха
При тва положение кинескопа ли да сменям или TDA8358J?
Или направо да го бухам в гюма?
Не пипай нищо . Утре ще попитам стажантите ми и те ще дадат точния отговор.
Синджира си идва а козата я няма....
Мдааааа изясниха се нещата Сега ще трябва да се примолиш на Щирлиц да изрови от гюма една отклонителна , обаче ще трябва да даде и Ловешка за да я измиеш иначе няма да стане
"Ако не мога да го поправя значи не е развалено" но......живота крие изненади
Аз не мисля така. Отклонявката не е виновна.
щото въпросите към академичната общност се увеличиха
Въпросът е само един и трябва да го зададеш на себе си, а именно:
-Дали да не отида на свиждане до Ловеч и дали да не помоля Академика за самоделката, дето може да "пусне" шасито на 140 волта?
(В най-добрия случай, ако не те дикиса с шише Осъмска, може да отмъкнеш ляв или десен мигач за Ловечки Мустанг, пардон - Москвич!)
И аз залагам на отклонявка.
Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg
100 проца отклонителна!Гюма дали е подготвен за старата?
Никой не е по голям от хляба
И аз залагам на отклонявка.
Е па ако си беше увесил носа о време над отклонителната система щеше да надуши мириса а можеше и с просто око да види и пушелека от нея.
Синджира си идва а козата я няма....
vesko_tv, само на трета страница сме...!