Notifications
Clear all

Тъжен Помен!

1,002 Posts
41 Users
0 Reactions
192.9 K Views
 ivo1
(@ivo1)
Posts: 504
Honorable Member
 

И да е член и да не е, щом такава повреда настъпи по вина на клиента - и сервиза има снимки и доказателства за това - никоя комисия нищо не може да направи. Никой производител не дава гаранция за ръмнал вход, поради неправилно включване на външно устройство.
Тук съюза не виждам каква роля има. Казвал съм и преди. Спазваш ли си законите - няма да има нужда да те защитават от нищо.

Ребята давайте жить дружно!

 
Posted : 09.10.2014 11:30
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
 

Абе то по закон братя Галеви и Христо Бисеров би следвало сега да са зад решетките , ама закона е врата в голото поле. icon_twisted

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 09.10.2014 11:33
Фишев
(@e)
Posts: 707
Member Moderator
 

Ако този сервиз във Варна е член на НБС то той ще има пълната подкрепа на съюза и ще защити своето право . Ако не е ще пие една студена Варненска вода от кв. Аспарухово . icon_twisted icon_twisted icon_twisted

Това последното сериозно ли го казваш Айде не преигравай със мощта на сдружението В коментарите много хареса как в Англия счупили дисплея със играчка и за седмица го сменили с нов Това бивайки в кухнята на гаранционните ремонти съм сигурен на 1000% че няма как да стане Когато беше земетресението в Перник 2012г прави чест на К&К Сервиз че смениха всички уреди със строшени дисплей на тези който се обадиха Това беше висша форма на проява на човещина Останалите сервизи не направиха този жест

 
Posted : 09.10.2014 12:42
vesko_tv
(@vesko_tv)
Posts: 979
Noble Member
 

Само не разбирам какво значи неправилно свързване на две устройства,имаш кабел за връзка ,не знам някъде да е написано препоръки как точно да става връзката между две устройства.А и как ще докаже сервиза че това е станало при вързване а не по време на гледане,а и не трябва ли в този случай ремонта да го плати оператора който е дал устройството за гледане.Май станаха много въпроси.И стига си ни досаждал с това НБС ,като гледам и без него са му взели на човека една кола пари.

Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg

 
Posted : 09.10.2014 12:43
LDA
 LDA
(@lda)
Posts: 114
Estimable Member
 

И да е член и да не е, щом такава повреда настъпи по вина на клиента - и сервиза има снимки и доказателства за това - никоя комисия нищо не може да направи. Никой производител не дава гаранция за ръмнал вход, поради неправилно включване на външно устройство.
Тук съюза не виждам каква роля има. Казвал съм и преди. Спазваш ли си законите - няма да има нужда да те защитават от нищо.

За съжаление всеки гледа от своята камбанария.

Ако на бай Иван например му гръмне ТВ и му откажат гаранция, най-вероятно ще е против сервиза който му иска 600 лв или да си прави сам на свои разноски ТВ-то.

Истината е една, за да няма проблеми един уред трябва да е конструиран при изгаряне на вход/изход останалата част да е защитена, и ако HDMI не работи то поне през тунера всичко да е ОК. Да ама не.

Относно доказателствата, ремонта не се извършва пред клиента, снимките може да са след каква ли не намеса от "техниците". Нищо не гарантира, че те не са изгорили нещо.

Лъчезар Арнаудов

 
Posted : 09.10.2014 12:53
 old4
(@old4)
Posts: 615
Honorable Member
 

Относно доказателствата, ремонта не се извършва пред клиента, снимките може да са след каква ли не намеса от "техниците". Нищо не гарантира, че те не са изгорили нещо.

Стигна се и до майстора да хем читав, хем честен .... ами то тогава всички ремонти трябва да ги сделва товарищ Коцев icon_twisted .

 
Posted : 09.10.2014 13:02
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
 

Мнението но LDA като че ли е най близко до истината . icon_lol

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 09.10.2014 13:09
Noel
 Noel
(@noel)
Posts: 575
Honorable Member
 

За годините докато съм поддържал гаранционна техника не съм отказал гаранция на никого без значение причината за дефекта. В случай , че не ми пратят частта , което се е случвало често само тогава клиента си я е плащал.

"Ако не мога да го поправя значи не е развалено" но......живота крие изненади

 
Posted : 09.10.2014 13:18
vesko_tv
(@vesko_tv)
Posts: 979
Noble Member
 

Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.

Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg

 
Posted : 09.10.2014 13:34
Noel
 Noel
(@noel)
Posts: 575
Honorable Member
 

Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.

Колкото и банално да прозвучи , какво му остава в днешно време на човек освен да живее за едната чест.При тях всичко е комерсиално и тая дума ......сигурно не съществува в речника им.

"Ако не мога да го поправя значи не е развалено" но......живота крие изненади

 
Posted : 09.10.2014 13:42
 fbr1
(@fbr1)
Posts: 478
Honorable Member
 

Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.

Имам случаи от първа ръка, върнати телевизори с аргумент че са дефектирали от ненормално входно напрежение, а въобще не са отваряни, (по прахоляка вътре няма никакви следи). Даже и увещанията на клиента че ще си плати ремонта не ги склоняват да ги оставят на ремонт. Струва ми се че нямат достатъчно персонал.

 
Posted : 09.10.2014 13:43
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
 

По комунистическо време клиентите намираха всякакви начини запечатан телевизор без да го отварят да му направят дефект.Нямам време да ви ги опиша но най фрапиращия случай го помня с Юност401 дето му се маха предната решетка с две видии захваната и човека развива четирите гайки на кинескопа ,изважда го малко напред даде нещо накъсо вътре ,пак по обратния начин го събере , пуска го той припука и хоп няма картина .Ама чак като го върнахме тогава ме светна как го е дефектирал.Друг пък със спринцовка както работи телевизора Електрон 714 през решетката на капака пръсне няколко капки вода на лампата 6П45С и тя се спука и побелее. така при еднакви дефекта телевизора вече има протокол. icon_lol icon_lol icon_lol

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 09.10.2014 13:50
vesko_tv
(@vesko_tv)
Posts: 979
Noble Member
 

Добре де ,каква е идеята да повредиш умишлено нов телевизор,да се разкараш до сервиза ,да си потрошиш нервите и накрая да си платиш за гяволъка.То вярно Андрешковци много ама .............

Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg

 
Posted : 09.10.2014 13:55
zapad
(@zapad)
Posts: 1277
Noble Member
 

Тавариш академик. ако искаш да свършиш работа, ще намериш начин, ако не искаш, ще намериш причина

 
Posted : 09.10.2014 13:55
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
 

Ванюша, просто бай Иван е видял две и двеста.И за това винаги на всичко гледам първо резервирано . icon_rolleyes

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 09.10.2014 14:00
Page 32 / 67
Share: