И да е член и да не е, щом такава повреда настъпи по вина на клиента - и сервиза има снимки и доказателства за това - никоя комисия нищо не може да направи. Никой производител не дава гаранция за ръмнал вход, поради неправилно включване на външно устройство.
Тук съюза не виждам каква роля има. Казвал съм и преди. Спазваш ли си законите - няма да има нужда да те защитават от нищо.
Ребята давайте жить дружно!
Абе то по закон братя Галеви и Христо Бисеров би следвало сега да са зад решетките , ама закона е врата в голото поле.
Синджира си идва а козата я няма....
Ако този сервиз във Варна е член на НБС то той ще има пълната подкрепа на съюза и ще защити своето право . Ако не е ще пие една студена Варненска вода от кв. Аспарухово .
Това последното сериозно ли го казваш Айде не преигравай със мощта на сдружението В коментарите много хареса как в Англия счупили дисплея със играчка и за седмица го сменили с нов Това бивайки в кухнята на гаранционните ремонти съм сигурен на 1000% че няма как да стане Когато беше земетресението в Перник 2012г прави чест на К&К Сервиз че смениха всички уреди със строшени дисплей на тези който се обадиха Това беше висша форма на проява на човещина Останалите сервизи не направиха този жест
Само не разбирам какво значи неправилно свързване на две устройства,имаш кабел за връзка ,не знам някъде да е написано препоръки как точно да става връзката между две устройства.А и как ще докаже сервиза че това е станало при вързване а не по време на гледане,а и не трябва ли в този случай ремонта да го плати оператора който е дал устройството за гледане.Май станаха много въпроси.И стига си ни досаждал с това НБС ,като гледам и без него са му взели на човека една кола пари.
Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg
И да е член и да не е, щом такава повреда настъпи по вина на клиента - и сервиза има снимки и доказателства за това - никоя комисия нищо не може да направи. Никой производител не дава гаранция за ръмнал вход, поради неправилно включване на външно устройство.
Тук съюза не виждам каква роля има. Казвал съм и преди. Спазваш ли си законите - няма да има нужда да те защитават от нищо.
За съжаление всеки гледа от своята камбанария.
Ако на бай Иван например му гръмне ТВ и му откажат гаранция, най-вероятно ще е против сервиза който му иска 600 лв или да си прави сам на свои разноски ТВ-то.
Истината е една, за да няма проблеми един уред трябва да е конструиран при изгаряне на вход/изход останалата част да е защитена, и ако HDMI не работи то поне през тунера всичко да е ОК. Да ама не.
Относно доказателствата, ремонта не се извършва пред клиента, снимките може да са след каква ли не намеса от "техниците". Нищо не гарантира, че те не са изгорили нещо.
Лъчезар Арнаудов
Относно доказателствата, ремонта не се извършва пред клиента, снимките може да са след каква ли не намеса от "техниците". Нищо не гарантира, че те не са изгорили нещо.
Стигна се и до майстора да хем читав, хем честен .... ами то тогава всички ремонти трябва да ги сделва товарищ Коцев .
Мнението но LDA като че ли е най близко до истината .
Синджира си идва а козата я няма....
За годините докато съм поддържал гаранционна техника не съм отказал гаранция на никого без значение причината за дефекта. В случай , че не ми пратят частта , което се е случвало често само тогава клиента си я е плащал.
"Ако не мога да го поправя значи не е развалено" но......живота крие изненади
Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.
Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg
Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.
Колкото и банално да прозвучи , какво му остава в днешно време на човек освен да живее за едната чест.При тях всичко е комерсиално и тая дума ......сигурно не съществува в речника им.
"Ако не мога да го поправя значи не е развалено" но......живота крие изненади
Чудя се защо големите сервизи постоянно си търсят причина да отказват гаранция или само така изглежда от страни.
Имам случаи от първа ръка, върнати телевизори с аргумент че са дефектирали от ненормално входно напрежение, а въобще не са отваряни, (по прахоляка вътре няма никакви следи). Даже и увещанията на клиента че ще си плати ремонта не ги склоняват да ги оставят на ремонт. Струва ми се че нямат достатъчно персонал.
По комунистическо време клиентите намираха всякакви начини запечатан телевизор без да го отварят да му направят дефект.Нямам време да ви ги опиша но най фрапиращия случай го помня с Юност401 дето му се маха предната решетка с две видии захваната и човека развива четирите гайки на кинескопа ,изважда го малко напред даде нещо накъсо вътре ,пак по обратния начин го събере , пуска го той припука и хоп няма картина .Ама чак като го върнахме тогава ме светна как го е дефектирал.Друг пък със спринцовка както работи телевизора Електрон 714 през решетката на капака пръсне няколко капки вода на лампата 6П45С и тя се спука и побелее. така при еднакви дефекта телевизора вече има протокол.
Синджира си идва а козата я няма....
Добре де ,каква е идеята да повредиш умишлено нов телевизор,да се разкараш до сервиза ,да си потрошиш нервите и накрая да си платиш за гяволъка.То вярно Андрешковци много ама .............
Не съм роден да работя, но се налага.
vesko_tv@abv.bg
Тавариш академик. ако искаш да свършиш работа, ще намериш начин, ако не искаш, ще намериш причина
Ванюша, просто бай Иван е видял две и двеста.И за това винаги на всичко гледам първо резервирано .
Синджира си идва а козата я няма....