Търся схема на това шаси . Свалих една която я дават за такава на Grol 1403 уж е за такова шаси но не отговаря захранването . При мен много бързо загрява транзистор V574 B892 Нещо го мъчи . На него отиват 20в и излизат пак толкова и къде отиват не мога да разбера .Та ако някой я има тая схема ще съм му благодарен да ми я прати .
Синджира си идва а козата я няма....

Да, това му е кусуря, ама нали съм по така мастор успях да си открия в нета това дето търсих. Схема не намерих точна ,но пък намерих това което съвпада с моето захранване и вече евентуално утре ще се справя с греенето. ![]()
Синджира си идва а козата я няма....

Пратих ти една схема, където V542/2SB892 мяза на твоето V574/B892? ![]()
Не е тази схемата .Тук транзистора го хранят с 13в а при мен с 25в.При мен е така както съм показал двата отрязъка по горе .Най вероятно стабилизатора за 5в ми прави мизерията защото на него отиваха 5.5в и излизаха 5в но и той много грееше. Сега по схемата видях че се захранва именно от тоя транзистор дете грее яко . Интересно че имам картина и звук нормални само дето транзистора грее като котлон включен на 380в ток. ![]()
Синджира си идва а козата я няма....

......само дето транзистора грее като котлон включен на 380в ток.
Да го ползват само през зиматааа.....
//вместо радиатор / ![]()
-----------------------
Според шопските науки 2SB892 грее, щото са бухнали обикновен Дарлингтон 
Требе да го смениш със Супердарлингтон: 
Въпроса се реши най лесно като "купих " от магазина друго шаси за 50лв и пей сърце. ![]()
Сега ще обърна нета наопаки до като не му открия точната схема и тогава това шаси ще бъде сложено отново на тезгяха за дърмолечкане . ![]()
Синджира си идва а козата я няма....

Сега ще обърна нета наопаки до като не му открия точната схема и тогава това шаси ще бъде сложено отново на тезгяха за дърмолечкане .
Точна схема ти не требе, сменяш филтровия кондензатор и си в джаза ![]()
Ако не е тайна обаче, коги шъ го слагаш пак на тезгяфа? ![]()
На кукуво лято или когато цъфнат налъмите? ![]()
Чадо боже, аз не си оставям каруцата в блатото .
След смяната на диода /пробил/ и транзистора с голяма утечка между Е-К вече на колектора на В892 не са 20в а 11в и нито транзистора грее ,нито и стабилизатора грее. Анадъмо ???
Просто по работещото шаси видях как става далаверата и си открих дефекта,независимо че и тоя отрязък на схемата не отговаря баш на това шаси . Другото което констатирах е ,че в нета навсякъде е схемата на P1470A01 а моето шаси е P1470A03.И като че ли разликата между двете шасита е именно в захранването .
.Ще продължа да търся схема на такова захранване във вторичните изводи.
Синджира си идва а козата я няма....

Ами щом си открил дефекта, тогава що смени цялото шаси? ![]()
Или го смени за да си сигурен, че дефекта не е от капака ![]()
Е па що съм го сменил това си е патент на ЛАН.Как иначе да взема на клиента 50лв за шасито и 30лв за далаверата ??
![]()
Абе иска се и малко акъл за тая работа .
![]()
Синджира си идва а козата я няма....

Тва сигурно е некой нов патент на ЛАН 
Щото досега знаех, че патента на ЛАН е качването на черешата: 
Тук транзистора го хранят с 13в а при мен с 25в.
вече на колектора на В892 не са 20в а 11в...Анадъмо ???
Чиляците които познават Омовия закон са наясно защо 25в падаха 20 при дефектния диод и транзистор. След подмяната им вече на емитера са 25в а на колектора са около11в които отиват на стабилизатора за 5в .Що така са го измислювали не ми е ясно ,но на практика така е направено на шасито.
Синджира си идва а козата я няма....

Що така са го измислювали не ми е ясно ,но на практика така е направено на шасито.
Така са направени повечето шасита, за да арчат по-малко ток в дежурен режим 
При тая повреда обаче дежурния режим на телевизора не е работел, според изискванията на ЕС:
След смяната на диода /пробил/ и транзистора с голяма утечка между Е-К
Щото не са падали вторичните напрежения (и тока) ![]()
Демек и насоките (с греенето на транзистора) са били за заблуда на врага или поредната пързалко-череша на ЛАН:
Да, това му е кусуря





