Да я пратя ти да ми я "търнеш", хем гледам имаш доста шлосерски инструменти . Пък и е на мода сега да се пращат разни неща до "китай" .
Смених 4052, и никаква промяна. Нагрявах с тънка човка всички елементи около нея, но не можах да локализирам виновника. Това е. Аз бях до тук. Ще си остана доцент.
ллллТова е. Аз бях до тук. Ще си остана доцент.
Амчи то ако беше лесно, щяхме да сме 10-на Академика,а не само един да ми се фръцкаааа .....
-----------------------
Обаче, след като му завих винтовете на капака с необходимото усилие, го пуснах, и за 15-20 мин. докато поразтребя в сервиза и се приготвя да изляза, не показа дефект. Утре ще го пусна на 10 часови проби, и ако ги издържи успешно, може да ви светна от къде е бил дефекта.
,,,, и ако ги издържи успешно, може да ви светна от къде е бил дефекта.
Ааа,пак шненди капели.... или последните надежди на един кандидат Академик ?
-----------------------
Много ясно от какво е. Имало е дефектен елемент на платката .Няма кво да криеш . Ние ги подразбираме тия скрити работи .
Синджира си идва а козата я няма....
Нищо не крия. Последно като го лъхвах с топъл въздух - изключваше. И така го зае..х. А че отстраних няколко "ненужни" елемента преди това, и това е верно. Шантава работа общо взето.