Notifications
Clear all

Задачка-закачка

51 Posts
16 Users
0 Reactions
28.3 K Views
marjet
(@marjet)
Posts: 31
Eminent Member
 

Не става, дърпа ток.

Сложи си някакъв хардуерен прекъсвач само за радиото за да не ти дърпа ток и пак директно включване.

"Айляшко" ключе ли... icon_lol По Ловешкия почин!

Преди зумера сложи реле време.

Щеше ми се някакво интелигентно(мързеливо) решение. С рязане на някоя пистичка и мостче тук-таме.... icon_e_wink , ама ...

игнорирай бутона на вратата.

http://www.specialist.bg/specialists/pr ... 62wgwN8QPa

 
Posted : 21.09.2014 16:56
vladimirstanoev
(@vladimirstanoev)
Posts: 2253
Noble Member
 

един Н.З. контакт на реленцето играеше ролята на т.нар. "айляшко ключе". В този му вариант, патентован от ПАН, даже се губеше вероятността да се забрави ключето в изключено положение.

Язък, тва щеше да е следващото предложение на шопската академия
Ама щом си се отказал от него, тогава пробвай тоя вариант дали не отговаря на восоките изисквания на ПАН?

 
Posted : 21.09.2014 16:58
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
Topic starter
 

Извинявам се че не отговарям веднага, но днес ме е обзело едно неделно-мързеливо настроение, утре пък ще съм извън града, така че ако днес по-късно не направя двата опита( мост на Д3, и предложението на Владо Станоев, очаквайте включвания чак след 2 дена. А относно игнорирането на бутона на вратата, няма как да се изпълни условието да дрънне зумера все пак няколко пъти за оставен ключ в запалването. А на "зевзешките" предложения на Лъчо и Евгени, ще ги подмина с мълчание.... :-)))

 
Posted : 21.09.2014 17:55
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
Topic starter
 

Не изтраях, слезнах и окъсих D3. Ура! Задачата е изпълнена. Сега при оставен ключ и отворена врата зумера дрънка 5 пъти и спира. За несложен колан също се обажда 5-6 пъти и спира. Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. Не знам как е било без мостчето на D3, но и това ще разбера. Ама друг път, че сега от радост си го сложих на местото и завих болтовете на кората.
П.П. Ценера не видях за колко волта е, R1 и R31 са по 260 ома.
П.П.1 Ще направя и това което Владо е предложил, ей така, за спорта. Но друг път. Не днес.

Засега благодаря виртуално на ВСИЧКИ които взеха участие в темата. А на tlt му обещавам да го повозя като се видим icon_mrgreen . Ако някой има нЕкакви други мнения, предложения, съображения, отворен съм да ги обсъдим и експериментираме.
Обичам да "чопля" по колата.... icon_e_smile

 
Posted : 21.09.2014 20:15
 tlt
(@tlt)
Posts: 38
Trusted Member
 

...Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. ....

Трябва и колана да е разкопчан.

А на tlt му обещавам да го повозя като се видим icon_mrgreen .

И два пъти да натисна клаксона. icon_lol
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост. icon_rolleyes

 
Posted : 22.09.2014 11:59
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
Topic starter
 

...
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост. icon_rolleyes

По схема - да. Като сваля отново модулчето, ще погледна как е на платката.

 
Posted : 23.09.2014 10:58
Page 4 / 4
Share: