Не става, дърпа ток.
Сложи си някакъв хардуерен прекъсвач само за радиото за да не ти дърпа ток и пак директно включване.
"Айляшко" ключе ли... По Ловешкия почин!
Преди зумера сложи реле време.
Щеше ми се някакво интелигентно(мързеливо) решение. С рязане на някоя пистичка и мостче тук-таме.... , ама ...
игнорирай бутона на вратата.
един Н.З. контакт на реленцето играеше ролята на т.нар. "айляшко ключе". В този му вариант, патентован от ПАН, даже се губеше вероятността да се забрави ключето в изключено положение.
Язък, тва щеше да е следващото предложение на шопската академия
Ама щом си се отказал от него, тогава пробвай тоя вариант дали не отговаря на восоките изисквания на ПАН?
Извинявам се че не отговарям веднага, но днес ме е обзело едно неделно-мързеливо настроение, утре пък ще съм извън града, така че ако днес по-късно не направя двата опита( мост на Д3, и предложението на Владо Станоев, очаквайте включвания чак след 2 дена. А относно игнорирането на бутона на вратата, няма как да се изпълни условието да дрънне зумера все пак няколко пъти за оставен ключ в запалването. А на "зевзешките" предложения на Лъчо и Евгени, ще ги подмина с мълчание.... :-)))
Не изтраях, слезнах и окъсих D3. Ура! Задачата е изпълнена. Сега при оставен ключ и отворена врата зумера дрънка 5 пъти и спира. За несложен колан също се обажда 5-6 пъти и спира. Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. Не знам как е било без мостчето на D3, но и това ще разбера. Ама друг път, че сега от радост си го сложих на местото и завих болтовете на кората.
П.П. Ценера не видях за колко волта е, R1 и R31 са по 260 ома.
П.П.1 Ще направя и това което Владо е предложил, ей така, за спорта. Но друг път. Не днес.
Засега благодаря виртуално на ВСИЧКИ които взеха участие в темата. А на tlt му обещавам да го повозя като се видим . Ако някой има нЕкакви други мнения, предложения, съображения, отворен съм да ги обсъдим и експериментираме.
Обичам да "чопля" по колата....
...Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. ....
Трябва и колана да е разкопчан.
А на tlt му обещавам да го повозя като се видим .
И два пъти да натисна клаксона.
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост.
...
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост.
По схема - да. Като сваля отново модулчето, ще погледна как е на платката.