Не става, дърпа ток.
Сложи си някакъв хардуерен прекъсвач само за радиото за да не ти дърпа ток и пак директно включване.
"Айляшко" ключе ли...
По Ловешкия почин!
Преди зумера сложи реле време.
Щеше ми се някакво интелигентно(мързеливо) решение. С рязане на някоя пистичка и мостче тук-таме....
, ама ...
игнорирай бутона на вратата.
един Н.З. контакт на реленцето играеше ролята на т.нар. "айляшко ключе". В този му вариант, патентован от ПАН, даже се губеше вероятността да се забрави ключето в изключено положение.
Язък, тва щеше да е следващото предложение на шопската академия ![]()
Ама щом си се отказал от него, тогава пробвай тоя вариант дали не отговаря на восоките изисквания на ПАН? 
Извинявам се че не отговарям веднага, но днес ме е обзело едно неделно-мързеливо настроение, утре пък ще съм извън града, така че ако днес по-късно не направя двата опита( мост на Д3, и предложението на Владо Станоев, очаквайте включвания чак след 2 дена. А относно игнорирането на бутона на вратата, няма как да се изпълни условието да дрънне зумера все пак няколко пъти за оставен ключ в запалването. А на "зевзешките" предложения на Лъчо и Евгени, ще ги подмина с мълчание.... :-)))
Не изтраях, слезнах и окъсих D3. Ура! Задачата е изпълнена. Сега при оставен ключ и отворена врата зумера дрънка 5 пъти и спира. За несложен колан също се обажда 5-6 пъти и спира. Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. Не знам как е било без мостчето на D3, но и това ще разбера. Ама друг път, че сега от радост си го сложих на местото и завих болтовете на кората.
П.П. Ценера не видях за колко волта е, R1 и R31 са по 260 ома.
П.П.1 Ще направя и това което Владо е предложил, ей така, за спорта. Но друг път. Не днес.
Засега благодаря виртуално на ВСИЧКИ които взеха участие в темата. А на tlt му обещавам да го повозя като се видим
. Ако някой има нЕкакви други мнения, предложения, съображения, отворен съм да ги обсъдим и експериментираме.
Обичам да "чопля" по колата.... ![]()
...Но, ако при запален двигател отворя вратата и тогава угася и дам ключа в положение OFF, зумера мълчи. ....
Трябва и колана да е разкопчан.
А на tlt му обещавам да го повозя като се видим
.
И два пъти да натисна клаксона. ![]()
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост. ![]()
...
П.П. Връзка между катодите на Д1 и Д5, ефекта предполагам е същият като Д2-мост.
По схема - да. Като сваля отново модулчето, ще погледна как е на платката.


