Направо вече може да ти се връчи Академична титла .
Бе хората са го направили това за такива като нас младежи дето нищо не помним та като излезнем от колата да не забравяме ключа на таблото . Ти искаш точно обратното да ти писне, че ключа е там и шапка на тояга . Ами автоапашите само и това чакат да видят кола с ключовете на таблото .
Синджира си идва а козата я няма....
Да ти имах проблема Предлагам елегантно и просто решение Затваряш вратата пускаш прозорците и слушаш радио Нема да дрънчи А и ми стана интересно къде можеш да слушаш радио на отворена врата На улицата при паркирано МПС рискуваш да ти отнесат вратата А и майните дето ще получиш не са малко Остава варианта в двор или на паркинг А ако толкова не тормози този проблем има време до напролет да се реши Сега идва зима и не вервам да слушаш радио на отворена врата
Бе мисля си, ако му сложа друг дъмп, дали няма да се наредят нещата? Само не мога да открия на схемата кое е паметта...
Паметта е виртуална .
Вместо D2 - мост?
Мне. Резултата е че с поставянето на ключа дрънва 5-6 пъти и дотам. След това мълчи докато не извадиш пак ключа и го вкараш наново.
.....докато не извадиш пак .... и го вкараш наново.
Млади хора...колко им е..
-----------------------
Нали при симулация на масата, 1 и 4 са минус.
Ключа на колана е НЗ, на вратата НО.
А, аз направо го закачих на колата.
Тогава променям условието на задачата. Пита се как да се преправи схемата на зумера, щото при забравен контактен ключ и отворена врата да не дрънчи непрестанно, а да сигнализира няколко пъти и да млъкне. Това е.
Епа при тва положение със сигурност шъ забравиш ключа на таблото бре!
Независимо дали слушаш или не слушаш радио
Ако тва не е проблем, тогава най-лесния вариант е с айляшко ключе:
Зумера шъ спре да дрънчи, веднага щом щракнеш ключето и пей сърце
Тоя вариант има и една допълнителна екстра, че плафона в купето нема да свети и да хаби акумулатора, докато слушаш радио на отворена врата, а сите останали екстри остават непроменени
Айляшкото ключе заради големите си предимства ,некои кадри го използват непрекъснато целогодишно.
Синджира си идва а козата я няма....
Е, па язека им казах още с начале, а те мостове, диоди-тинтири-минтири ЛАН е велика Академия!
Битието - определя съзнанието!!!
Епа при тва положение със сигурност шъ забравиш ключа на таблото бре!
Независимо дали слушаш или не слушаш радио
Ако тва не е проблем, тогава най-лесния вариант е с айляшко ключе:![]()
Зумера шъ спре да дрънчи, веднага щом щракнеш ключето и пей сърце
Тоя вариант има и една допълнителна екстра, че плафона в купето нема да свети и да хаби акумулатора, докато слушаш радио на отворена врата, а сите останали екстри остават непроменени
Варианта с тъй нареченото айляшко(по Ловешки диалект, а иначе на правописен Български език-мързеливо ключе), отдавна бе реализиран но впоследствие премахнат от ПАН. И то модифициран, с реленце което получаваше захранване от синичкия кабел на радиото, на който се получаваше +12в след като се включи радиото, и един Н.З. контакт на реленцето играеше ролята на т.нар. "айляшко ключе". В този му вариант, патентован от ПАН, даже се губеше вероятността да се забрави ключето в изключено положение. А колкото до плафона в купето, още с придобиването на автомобила всички възможни ламБички бяха сменени със светЛодиоди с минимална консумация и максимално светоотдаване. И, ако до няколко дена не се пръкне задоволително предложение на така поставената от мен задачка, май ще се върна на стария вариант, колкото и да не ми се искаше да внасям изменения в ел.инсталацията на автомобила.
Мост на D3?
Би трябвало като сложиш ключа да дрънка 5-6 пъти и като затвориш вратата и
запалиш да дрънка за колан.
Ценера на колко волта е? R1 и R31 би трябвало да са еднакви? Какви стойности са?
Е, па язека им казах още с начале, а те мостове, диоди-тинтири-минтири
ЛАН е велика Академия!
А не така, в тази тема те изпреварих с това предложение.
Лъчезар Арнаудов