Notifications
Clear all

Академично- професорска сувалка

1,399 Posts
47 Users
0 Reactions
428.7 K Views
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
 

....ако осцила е бил поставен на единица значи са с размах 1в а ако е бил поставен на 2 то тогава са били с размах 4в . Какво толкова има за умуване не ми е ясно. icon_evil.gif

На мен не ми е ясно как станаха 4В на деление 2.... icon_rolleyes.gif

 
Posted : 28.11.2014 10:22
(@e-ok)
Posts: 917
Prominent Member
 

Защото в Ловеч постоянните величини са променливи icon_mrgreen.gif

Пепи Войнишки- за връзка с мен:
e-mail: pepi@pacombg.com
Skype: pepsan1
GSM: 0887921909
Сайт: pacombg.com
София България

 
Posted : 28.11.2014 10:51
LDA
 LDA
(@lda)
Posts: 114
Estimable Member
 

Видяхте ли как почти всички телевизори от emag black friday промоциите са изкупени рано рано? Останал е само OLED LG за 4300лв(намален от 6000лв). Очаквайте да ги ремонтирате в най-скоро време. icon_e_biggrin.gif

Лъчезар Арнаудов

 
Posted : 28.11.2014 11:03
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
 

Да му мислят гаранционните сервизи....

 
Posted : 28.11.2014 11:07
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
Topic starter
 

За неуките студенти показвам нагледно :и да се има в предвид че това не са импулси мерени на приемника !!!!!
Да се гледа средната врътка. icon_twisted.gif
При това положение са тия показанията

а при това са тия .

Вече стана ли ви ясно ????? Едва ли ,защото не сте ми в категорията на знанията . [icon_lol.gif

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 28.11.2014 11:10
(@pamporov)
Posts: 2756
Famed Member
 

Алоуууу, академик Щирлиц, едно квадратче е равно на 2 волта, според втората картинка, нали? То няма и едно квадратче амплитудата, къде са тия 4 волта бре?

 
Posted : 28.11.2014 11:49
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
Topic starter
 

Брей голямо заяждане и тва си е. Нали съм фен и на един друг форум то шъ си изядете гема от яд и се нахвърляте срещу най свестния човек тука . icon_twisted.gif
Написал съм в поста си най отгоре че това не са импулси мерени на приемника ама кой да чете внимателно . icon_evil.gif това е само нагледно за представа как са нещата . Ама ... айде карай да върви . icon_mrgreen.gif
Важното е че си направих и 11АК с вертикалната развивка ама няма да ви кажа как . [icon_lol.gif

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 28.11.2014 12:13
galiani
(@galiani)
Posts: 1002
Noble Member
 

Със смяна на някоя от платките на Малин сигурно

Никой не е по голям от хляба

 
Posted : 28.11.2014 12:16
Щирлиц
(@p)
Posts: 6024
Illustrious Member
Topic starter
 

Има си тема за него телевизор и дефекта е описан с картинки . icon_e_biggrin.gif

Синджира си идва а козата я няма....

 
Posted : 28.11.2014 12:29
 fbr1
(@fbr1)
Posts: 478
Honorable Member
 

Да му мислят гаранционните сервизи....

Пука им. Ей сега един клиент се връща от гаранционен сервиз, че нямал касов бон. Клиента е решен да си плати ремонта, но са му отказали. И не ми е за първи път.

 
Posted : 28.11.2014 12:54
(@anonymous)
Posts: 903
Noble Member Guest
 

"... Ей сега един клиент се връща от гаранционен сервиз, че нямал касов бон. Клиента е решен да си плати ..."

И да има пак не е меродавно, бая народ "взе дръвцето" с "тъпата" термо хартия
избеляваща от светлината. С гола/избеляла и нищо по нея/ иди доказвай нещо, ако си нямаш работа.

 
Posted : 28.11.2014 14:17
 ivo1
(@ivo1)
Posts: 504
Honorable Member
 

Във всяка гаранция е написано, че без покупен документ и гаранционна карта не може да мине гаранционно. Ако клиента е купил уреда от Техномаркет или Технополис, по гаранционната карта, могат да му издадът копие от продажбата в магазина. С другите магазини не съм запознат как процедират. Лошото е че ако уреда се заменя и няма касов бон и трябва да се развали продажбата, заради липсата на същия модел - няма как да стане замяната без касов бон. Що се отнася до термохартията - като си купи нещо човек, трябва да си напвави копие на касовия бон и тогава няма проблем.
Без покурен документ няма кой гаранционен сервиз, да му направи гаранционен ремонт, защото ще трябва и труда и частите да си поеме за своя сметка.

Ребята давайте жить дружно!

 
Posted : 28.11.2014 14:49
 fbr1
(@fbr1)
Posts: 478
Honorable Member
 

Иво, клиента не роптае срещу това че са му отказали гаранционен ремонт, а въобще ремонт. А нали знаеш, че има начин да се разбере, дали покупката е истинска или фиктивна.

 
Posted : 28.11.2014 14:52
 ivo1
(@ivo1)
Posts: 504
Honorable Member
 

Е това вече е друга работа. Аз негаранционен ремонт не отказвам. Влиза си уреда като негаранционен, плаща си диагностика и му се оферира цена на ремонта след прегледа. Незнам защо правят така някои колеги.

Ребята давайте жить дружно!

 
Posted : 28.11.2014 14:53
(@anonymous)
Posts: 903
Noble Member Guest
 

"...трябва да си направи копие на касовия бон и тогава няма проблем..."

Копие на касов бон е много, много желателен, без никъде да е казано официално. Доста хора ропотаха, и повечето си платиха втори път налозите, и кому е нужно това.

п.п. Отказан е гаранционният ремонт защото такава е повелята на "партията", пардон на производителя, и липсата на касов бон е на тамън. При някой уреди ремонт въобще не е предвиден, директно се сменя с нов, защото излиза по-евтино/егати и уредите/.

"От другата страна на барикадата девизът гласи:
- Продай и забрави! (за поддръжка )"

точно отбелязано, в другия форум

И едно сравнение в друга област. Там изпращаха клиентите в конкурентните "сервизи" , защото при приемане на поръчка за "ремонт" без да е пренавит клиента да закупи нов "уред" - следва глоба. За пренавит - премийка. /Е, за гаранционните няма как./
Асиметричен отговор е - "Няма клиент/за негаранционни/, няма проблем". - Няма глоба, и всияко е "ок".

 
Posted : 28.11.2014 14:58
Page 71 / 94
Share: