....ако осцила е бил поставен на единица значи са с размах 1в а ако е бил поставен на 2 то тогава са били с размах 4в . Какво толкова има за умуване не ми е ясно.
На мен не ми е ясно как станаха 4В на деление 2....
Защото в Ловеч постоянните величини са променливи
Пепи Войнишки- за връзка с мен:
e-mail: pepi@pacombg.com
Skype: pepsan1
GSM: 0887921909
Сайт: pacombg.com
София България
Видяхте ли как почти всички телевизори от emag black friday промоциите са изкупени рано рано? Останал е само OLED LG за 4300лв(намален от 6000лв). Очаквайте да ги ремонтирате в най-скоро време.
Лъчезар Арнаудов
Да му мислят гаранционните сервизи....
За неуките студенти показвам нагледно :и да се има в предвид че това не са импулси мерени на приемника !!!!!
Да се гледа средната врътка.
При това положение са тия показанията
а при това са тия .
Вече стана ли ви ясно ????? Едва ли ,защото не сте ми в категорията на знанията .
Синджира си идва а козата я няма....
Алоуууу, академик Щирлиц, едно квадратче е равно на 2 волта, според втората картинка, нали? То няма и едно квадратче амплитудата, къде са тия 4 волта бре?
Брей голямо заяждане и тва си е. Нали съм фен и на един друг форум то шъ си изядете гема от яд и се нахвърляте срещу най свестния човек тука .
Написал съм в поста си най отгоре че това не са импулси мерени на приемника ама кой да чете внимателно . това е само нагледно за представа как са нещата . Ама ... айде карай да върви .
Важното е че си направих и 11АК с вертикалната развивка ама няма да ви кажа как .
Синджира си идва а козата я няма....
Със смяна на някоя от платките на Малин сигурно
Никой не е по голям от хляба
Има си тема за него телевизор и дефекта е описан с картинки .
Синджира си идва а козата я няма....
Да му мислят гаранционните сервизи....
Пука им. Ей сега един клиент се връща от гаранционен сервиз, че нямал касов бон. Клиента е решен да си плати ремонта, но са му отказали. И не ми е за първи път.
"... Ей сега един клиент се връща от гаранционен сервиз, че нямал касов бон. Клиента е решен да си плати ..."
И да има пак не е меродавно, бая народ "взе дръвцето" с "тъпата" термо хартия
избеляваща от светлината. С гола/избеляла и нищо по нея/ иди доказвай нещо, ако си нямаш работа.
Във всяка гаранция е написано, че без покупен документ и гаранционна карта не може да мине гаранционно. Ако клиента е купил уреда от Техномаркет или Технополис, по гаранционната карта, могат да му издадът копие от продажбата в магазина. С другите магазини не съм запознат как процедират. Лошото е че ако уреда се заменя и няма касов бон и трябва да се развали продажбата, заради липсата на същия модел - няма как да стане замяната без касов бон. Що се отнася до термохартията - като си купи нещо човек, трябва да си напвави копие на касовия бон и тогава няма проблем.
Без покурен документ няма кой гаранционен сервиз, да му направи гаранционен ремонт, защото ще трябва и труда и частите да си поеме за своя сметка.
Ребята давайте жить дружно!
Иво, клиента не роптае срещу това че са му отказали гаранционен ремонт, а въобще ремонт. А нали знаеш, че има начин да се разбере, дали покупката е истинска или фиктивна.
Е това вече е друга работа. Аз негаранционен ремонт не отказвам. Влиза си уреда като негаранционен, плаща си диагностика и му се оферира цена на ремонта след прегледа. Незнам защо правят така някои колеги.
Ребята давайте жить дружно!
"...трябва да си направи копие на касовия бон и тогава няма проблем..."
Копие на касов бон е много, много желателен, без никъде да е казано официално. Доста хора ропотаха, и повечето си платиха втори път налозите, и кому е нужно това.
п.п. Отказан е гаранционният ремонт защото такава е повелята на "партията", пардон на производителя, и липсата на касов бон е на тамън. При някой уреди ремонт въобще не е предвиден, директно се сменя с нов, защото излиза по-евтино/егати и уредите/.
"От другата страна на барикадата девизът гласи:
- Продай и забрави! (за поддръжка )"
точно отбелязано, в другия форум
И едно сравнение в друга област. Там изпращаха клиентите в конкурентните "сервизи" , защото при приемане на поръчка за "ремонт" без да е пренавит клиента да закупи нов "уред" - следва глоба. За пренавит - премийка. /Е, за гаранционните няма как./
Асиметричен отговор е - "Няма клиент/за негаранционни/, няма проблем". - Няма глоба, и всияко е "ок".